• Voor 17:00 besteld, morgen vers geleverd
  • Logo, foto of tekst mogelijk
  • Bezorging via koeltransport

Veelgestelde vragen

Bestellen

Je kunt 24/7 bestellingen plaatsen via onze webshop. Bij vragen of grote bestellingen kan er elke werkdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch (020-5060028) of per e-mail (info@taartbrigade.nl) contact opgenomen worden met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Helaas hebben wij geen mogelijkheid om bestellingen per fax te ontvangen.
Telefonisch bestellen is alleen mogelijk voor zakelijke gebruikers met een Taart Brigade account.
Bestellingen per e-mail doorgeven is alleen mogelijk voor zakelijke gebruikers met een Taart Brigade account.
Jazeker, ook zakelijke gebruikers kunnen eenvoudig bestellen via de webshop. Wij kunnen tot 100 taarten gemakkelijk online verwerken. Hiervoor heb je een zakelijk Taart Brigade account nodig. Bij vragen of grote bestellingen van meer dan 100 taarten kan elke werkdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch (020-5060028) of per e-mail (info@taartbrigade.nl) contact opgenomen worden met onze klantenservice.
Via onze webshop kun je 24 uur per dag bestellingen doen. Mocht je vragen hebben, dan kun je onze klantenservice elke werkdag bereiken tussen 09:00 en 17:00. Zij staan graag klaar om al je vragen te beantwoorden.
Via de webshop van Taart Brigade kunnen zowel zakelijke gebruikers al particulieren bestellen. Particulieren kunnen alleen niet op factuur bestellen, maar krijgen de optie direct te betalen via één van de aangeboden betaalopties tijdens het bestelproces.
Je ontvangt een automatische e-mailbevestiging van ons zodra we jouw bestelling hebben ontvangen. Hierin kun je ook nog je bestelling nakijken. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid je spam map. Mocht de e-mail niet in je spam map zitten, dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
Op maandag t/m vrijdag streven wij ernaar om bestellingen binnen een uur te verwerken. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt. Hier ontvang je ook een bevestigingsmail van.
Je bestelling wijzigen kan altijd, behalve als je bestelling al in behandeling is genomen. Neem daarom bij een wijziging altijd zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dat kan elke werkdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch (020-5060028) of per e-mail (info@taartbrigade.nl).
Indien je een account bij ons hebt, kun je de status van je bestelling inzien via je account.
Op dit moment is het helaas niet mogelijk een bestelling dezelfde dag te bezorgen. Bestellingen gedaan op maandag t/m vrijdag voor 17:00 kunnen de eerstvolgende dag bezorgd worden. Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt de bestelling op dinsdag bezorgd. Je kunt natuurlijk ook een andere bezorgdag kiezen dan de eerstvolgende dag. Wij bezorgen maandag t/m zaterdag.
Ja, dat is mogelijk. Je kunt tot 100 taarten zelf online bestellen en op verschillende locaties en tijden laten afleveren. De adressenlijst kun je gemakkelijk tijdens het bestelproces uploaden door middel van een Excelbestand. Vervolgens kun je in je winkelmandje overzichtelijk zien welke producten waarnaartoe gaan.
Ja, dit is mogelijk. Tot 100 producten kun je dit zelf online bestellen via onze webshop. Je kunt verschillende adressen invoeren door het uploaden van een Excelbestand. Mocht je meer dan 100 producten willen bestellen of wil je toch liever een offerte? Bel of mail ons, dan maken wij een voorstel op maat. Je kan ons telefonisch bereiken op 020-5060028 of per e-mail via info@taartbrigade.nl.

Bezorgen

Nee, wij bezorgen op dit moment alleen nog in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeland.
Wij bezorgen maandag t/m zaterdag, met uitzondering van feestdagen.
Ja, dat kan. Je kunt zelf kiezen tussen de verschillende bezorgtijden die wij aanbieden. De mogelijkheden zijn tussen 08:00 en 11:00 uur, tussen 08:00 en 14:00 uur of tussen 10:00 en 16:00 uur (met uitzondering van zaterdag). We doen altijd ons best om de bestellingen zo vroeg mogelijk binnen het door jou gekozen bezorgvenster te bezorgen, maar wij zijn hierbij afhankelijk van verkeersdrukte of eventuele calamiteiten.
Het bezorgmoment kun je zelf kiezen tijdens je bestelling. Na het invoeren van het bezorgadres krijg je de optie om de bezorgdatum en de bezorgtijd te selecteren. De mogelijkheden zijn tussen 08:00 en 11:00 uur, tussen 08:00 en 14:00 uur of tussen 10:00 en 16:00 uur (met uitzondering van zaterdag). We doen altijd ons best om de bestellingen zo vroeg mogelijk binnen de bezorgtijd te bezorgen, maar wij zijn hierbij afhankelijk van verkeersdrukte of eventuele calamiteiten.
Wij bezorgen binnen de bezorgtijden die je gekozen hebt. We kunnen daarbinnen geen uiterlijke bezorgtijd geven.
Taart Brigade beschikt over een eigen logistiek netwerk en bezorgt zelf tot bij jou aan de deur. De producten worden gekoeld vervoerd. Hierdoor blijven de producten altijd vers en op de juiste temperatuur.
Ja, dit is zeker mogelijk. Je kunt zelfs een kaartje aan de bestelling toevoegen om een persoonlijk bericht met het product mee te sturen. Als je je naam niet op het kaartje vermeldt, wordt het product anoniem bezorgd.
Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je aangeven waar het product bezorgd moet worden. Wij bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeland.
Ja, dit is zeker mogelijk, mits de locatie een bestaand adres heeft. Wij bezorgen dan bij de eerste receptie. Het is van belang dat de contactgegevens van de ontvanger correct worden opgegeven tijdens het bestellen. Daarnaast vragen wij om zoveel mogelijk informatie te verstrekken om het voor onze bezorgers zo makkelijk mogelijk te maken. Zoals bijvoorbeeld afdeling, kamernummer of standplaats.
Op dit moment is het nog niet mogelijk om jouw bestelling live te volgen. Wij zijn wel druk bezig om dit in de nabije toekomst te lanceren.
Particulieren:
Alle producten die wij leveren zijn verse producten. Deze kunnen niet ongekoeld voor de deur worden gezet of door de brievenbus worden bezorgd. De bezorger zal in eerste instantie proberen om de taart bij de buren te bezorgen. Mocht dit het geval zijn, dan laten wij dit weten door middel van een kaartje waarop staat dat je jouw bestelling op kunt halen bij de buren. Mochten de buren niet aanwezig zijn, dan zullen wij de bestelling mee retour nemen. Omdat jouw bestelling een vers product is, kunnen wij deze helaas niet later nabezorgen.

Zakelijk:
Alle producten die wij leveren zijn verse producten en kunnen niet ongekoeld worden bezorgd. De bezorger zal in eerste instantie proberen om de taart bij de receptie af te geven. Mocht dit het geval zijn, dan laten wij dit weten door middel van een kaartje in de bedrijfsbrievenbus waarop staat dat je jouw bestelling op kunt halen bij de receptie. Mocht er niemand bij de receptie aanwezig zijn, dan zullen wij de bestelling mee retour nemen. Omdat jouw bestelling een vers product is, kunnen wij deze helaas niet later nabezorgen.
De bezorgkosten van ons koeltransport zijn afhankelijk van het bezorgvenster dat je kiest. Tussen 08:00 en 14:00 uur en 10:00 en 16:00 uur zijn de bezorgkosten € 7,95 excl. btw. Tussen 08:00 en 11:00 uur zijn de bezorgkosten € 12,95 excl. btw. De bezorgkosten zijn per adres en onafhankelijk van het aantal producten dat per adres bezorgd wordt.

Personalisatie

Ja, dit is zeker mogelijk. Wij hebben verschillende manieren waarop je dit kunt doen:

  • Logo op je taart
    Je kunt je eigen (bedrijfs)logo op je taart laten plaatsen. Dit kun je zelf doen in onze ontwerpmaker. Je kunt daar meteen zien hoe het eruit komt te zien.
  • Foto op je taart
    Wil je een foto van jouw collega's op de taart of van de jarige? Dat is mogelijk! De foto kun je uploaden via onze ontwerpmaker. Je kunt daar meteen zien hoe het eruit komt te zien.
  • Tekst op je taart
    Wil je een leuke tekst of een mooi gedicht op je taart zetten? Geen probleem! In onze ontwerpmaker krijg je de mogelijkheid om dit zelf naar eigen wens in te vullen.
  • Kaartje bij de bestelling
    Wij sturen altijd een kaartje met de bestelling mee die je naar eigen wens kunt invullen. Deze optie krijg je automatisch aangeboden tijdens het bestelproces. Let op: stuur je geen gepersonaliseerd kaartje mee met je naam erop? Dan weet de ontvanger niet wie de afzender is.
  • Brief bij de bestelling
    Ook is het mogelijk om zelf een gepersonaliseerde brief of kaart toe te voegen aan de bestelling. Deze optie krijg je aangeboden tijdens het bestelproces. De brief of het kaartje moet naar onze locatie in Amsterdam gestuurd worden, wij zorgen dat deze dan met de bestelling mee wordt gegeven. Je brief of kaart moet uiterlijk 2 dagen voor de bezorgdatum bij ons binnen zijn.
    Ons adres in Amsterdam is:
    Bakkers Brigade
    Tijnmuiden 18A
    1046 AL Amsterdam
  • Heb je een grote bestelling die je toch nog iets verder wilt personaliseren dan alleen een logo of tekstje? Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice via 020-5060028 of info@taartbrigade.nl. Wij denken graag met je mee.
Ja, dit is zeker mogelijk. Je hebt het helemaal zelf in de hand. In de ontwerpmaker kun je zowel je logo als een tekst op het product plaatsen. Ook is het mogelijk om meerdere logo's op 1 taart te zetten. Je krijgt altijd eerst een voorbeeld te zien via onze ontwerpmaker voordat wij jouw bestelling gaan produceren.
Het logo of de foto kan het beste aangeleverd worden in JPG, JPEG of als niet-transparante PNG of GIF.
Helaas is dit niet mogelijk. We raden je aan om een kleiner bestand te selecteren.
Wij bewaren jouw afbeelding(en) uitsluitend zolang het noodzakelijk is. Je kunt er ook voor kiezen om een ontwerp vanuit de ontwerpmaker te bewaren in je account, zodat je deze later opnieuw kunt gebruiken.
Mocht je extra wensen hebben voor een bestelling, of een grote bestelling die je extra wilt personaliseren, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij denken graag met je mee over de verschillende mogelijkheden. Wij kunnen alleen niet garanderen dat alle wensen mogelijk zijn.

Betalen

Wij accepteren de volgende betaalmethodes
  • iDeal
  • Apple Pay
  • Creditcard: Mastercard, VISA, American Express
  • Op factuur: alleen voor zakelijke accounts
De digitale factuur ontvang je na levering op het opgegeven e-mailadres.
iDeal is een betaalmethode waar particulieren en bedrijven gebruik van kunnen maken om direct via hun eigen Nederlandse bank te betalen. Je betaalt dan via je eigen mobiel bankieren-app of internetbankieren van je eigen bank.
Wanneer je bij de bestelling doorgaat naar betalen, word je doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van onze betaalpartner. Je kunt dus altijd veilig betalen.
Voor particuliere klanten is dit niet mogelijk. Zakelijke klanten met een zakelijk Taart Brigade account kunnen op factuur bestellen.
Als je een zakelijk Taart Brigade account aanmaakt, kun je ervoor kiezen om op rekening te betalen. De factuur wordt dan digitaal naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden.
Taart Brigade is een onderdeel (handelsnaam) van Bakkers Brigade B.V. De facturen worden daarom verstuurd vanuit Bakkers Brigade B.V. Je zult de facturen dan ook betalen aan Bakkers Brigade B.V.
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Als er een offerte is gemaakt met korting, dan moet deze binnen de betalingstermijn betaald worden, anders is de korting niet meer geldig.
De prijzen op de homepagina zijn altijd exclusief BTW. Op de productdetailpagina kun je de prijzen inclusief BTW zien. De totaalprijs inclusief BTW wordt ook weergegeven in jouw besteloverzicht.
Het BTW-tarief dat wij hanteren is 9%.
De prijzen van onze producten zijn exclusief bezorgkosten. Onze bezorgkosten zijn € 7,50 of € 9,50, afhankelijk van het bezorgvenster dat je kiest. Wij leveren in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeland.
Als je een kortingscoupon hebt ontvangen, kun je deze invullen voordat je jouw bestelling bevestigt en afrekent. Op jouw coupon staat een persoonlijke kortingscode die je kunt invullen in jouw winkelmand. Je ziet dan onderaan terug hoeveel korting je ontvangt.
Vervelend dat jouw kortingscode niet werkt. Omdat sommige kortingscoupons accountgebonden zijn, raden we je aan om in te loggen en daarna de code op de winkelmand toe te passen. Lukt dit niet? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij kijken dan met je mee waarom de kortingscode niet werkt.
Nee, wij hanteren een maximum van 1 kortingscoupon of -code per bestelling.

Account

Je kunt zelf een account aanmaken door rechtsbovenin op 'inloggen' te klikken. Je krijgt dan de optie om een nieuw account aan te maken of met een bestaand account in te loggen. Hier kies je voor het aanmaken voor een nieuw account en vul je de gevraagde gegevens in met een passend wachtwoord. Daarna kun je meteen aan de slag.
Je kunt zelf een account aanmaken door rechtsbovenin op 'inloggen' te klikken. Je krijgt dan de optie om een nieuw account aan te maken of met een bestaand account in te loggen. Hier kies je voor het aanmaken voor een nieuw, zakelijk account en vul je de gevraagde (bedrijfs)gegevens in met een passend wachtwoord. Daarna kun je meteen aan de slag.
Jazeker! Al mis je dan wel de voordelen van een account. Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen om als gast te bestellen in plaats van in te loggen. Wanneer je als zakelijke gebruiker op rekening wilt bestellen is het wel verplicht om een account aan te maken.
Er zitten verschillende voordelen aan het hebben van een eigen account:
  • Je kunt de status van je bestellingen bekijken;
  • Je factuuradres wordt onthouden, zodat je deze niet elke keer hoeft in te vullen;
  • Je kunt jouw eerder gebruikte ontwerpen bekijken en opnieuw gebruiken;
  • Je kunt jouw facturen terugzien;
  • Je kunt gemakkelijk een adresboek bijhouden.
Ben je je inloggegevens vergeten of weet je je wachtwoord niet meer? Controleer eerst of je je wachtwoord wel juist invoert. Het wachtwoordveld is hoofdlettergevoelig. Mocht het alsnog niet lukken, dan kun je klikken op 'wachtwoord vergeten'. Als je daarbij je e-mailadres invult waarop je account bij ons is geregistreerd, krijg je op dat e-mailadres een link toegestuurd waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Producten

Jazeker, deze vind je linksonder op de productdetailpagina. Hier kun je de ingrediënten, allergenen en voedingswaarden bekijken. Je komt op de productdetailpagina door op het gewenste product te klikken.
Deze zie je linksonder op de productdetailpagina. Hier kun je de allergenen, ingrediënten en voedingswaarden vinden. Je komt op de productdetailpagina door op het gewenste product te klikken. Mocht je nog aanvullende vragen hebben over bepaalde allergenen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wij leveren altijd dagverse producten en raden dan ook aan om de taart, gebak of andere lekkernij dezelfde dag nog te nuttigen. Onze ervaring heeft geleerd dat wanneer je de taart/bestelling voldoende gekoeld bewaart, je deze de volgende dag zeker nog kunt nuttigen.

Overig

Wij nemen jouw privacy uiterst serieus. Lees alles hierover in onze Algemene Voorwaarden en Privacyverklaring.
Wij hebben een FSSC 22000 certificaat.
Ons actuele aanbod van vacatures kun je vinden op de website van Bakkers Brigade. Taart Brigade is een onderdeel van Bakkers Brigade.
Wij streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Vervelend dat het ontvangen product niet helemaal naar wens was. Je kunt het beste direct na ontvangst van het product contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 020-5060028. Wij stellen feedback altijd op prijs en ontvangen graag foto's van het ontvangen product. Buiten onze openingstijden raden we je aan om een mail te sturen naar info@taartbrigade.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Wij streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Mocht er toch iets mis zijn met de bestelling, dan kun je het beste zo spoedig mogelijk contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 020-5060028. Buiten onze openingstijden raden we je aan om een mail te sturen naar info@taartbrigade.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Als je vraag hier niet tussen staat, kun je altijd een e-mail sturen naar info@taartbrigade.nl of bellen naar de klantenservice op 020-5060028. Wij staan je binnen onze openingstijden direct te woord om je verder te helpen met je vraag.